29th MAY 2011

semuanye bermula di sini :)
HISHAM AND HIS WIFE :) semoge berbahagia
HISHAM raje sehari :)
picture paling lawa yang AZAN snap :)
EMIE and PIPAH (coincidently jumpe mereka)
picture aku dgn PIPAH <3
patot nyee aku sorang jea pmpn kat blakang, tapi makcik baju coklat tuu tak beranjak time kami nak amik gambar
lighting problem, AZAN malas nak set up.
time nii makcik tuu dah takde :) Bhahaha
aku yang snap picture ni :)
time ni AZAN gile nak amik gambar.(abaikan aku yg gemok nii ) HAHA yg rmbot besar tuu SAFWAN
29 MEI 2011 (AHAD)
dahh lame aku tak g kenduri, thenn hari ni sempat aku g kenduri.
tuu punn naseb AZAN baik pulakk nak jemput and hantar aku balik.
ingatkan berdua jea dgn AZAN, rupenyee ade lagi.
SAFWAN and FAHMI ANUAR juge ade, sekali dlm keta.
HAIRIL IRWAN and MUNAWAR dalam keta lain. 
tanpa di sangke EMIE,UMMU and PIPAH juge pegi.
tapi dieorang naik keta dieorang.
aku konvoi 2 keta jea, dah tentulahh bukan keta aku.
HAHA
AZAN bawak MYVI hitam dari KLANG sampai KUALA PILAH.
jaoohh tau! sian AZAN.
kawan punye pasal ape punn boleh.
lau buleh nak lepak lame2 dgn korang walaupun, aku dibuli!
naseb kawan ku HAIRIL IRWAN tuu backup aku. HAHAHAHA
AZAN kite tak amik gambar berdue punn kan ? hurm. takpe, next time kite kuar,
kite amik gambar berdua okayy ?
:)

Comments

Popular posts from this blog

bace laa kawan2. thnx too MIEN

layannn :)

Happy One Year Working in DHL