joyfull day :)

dkt opis byk btol makan dalam minggu niy.
dua hari lepas, abang Ali belikan satu beg plastikk besar kuih jemputII.
ptg nye,, abang Ali beli lagi.
Kak shima yang ingat aku merajuk belikan aku goreng pisang.
memang aku tak terpikir punn kak shima akan belikan unutuk aku (free) hehe.
aku tak merajuk pun.
cume aku tanak susahkan die bile aku pikirII semula.
aku tak tahu plakk Kak Shima baik btoll.
diamII dye, rupenye die baik btoll.
huhu.
Thanx akak :)
ari niy plaakkk.
agenda untuk aku malas nak g kewangan apabila kena mengadap resitII parking.
grrr! buhsan laaa lau buat kerja yg same jee.
so aku punn carikk keje.
HAHA.
aku teringat ade beberape keje yg aku kena buat keje luar.
jadi aku nak ikot rutin Kak Sham untuk g ULU BENDUL.
haha.
aku punn bulehh laaa buat keje aku skali.
amik gambar sane. amik gambar sini.
huhu.
seronok.
on the way balik je..
kami beli RM5 cekodok pisang.
RM2 pisang goreng.
RM3 air kelapa dan aku tak tahu bape ringgit Kak Sham beli keropok lekor.
makan beramaiII dalam opis.
pastuu main batu seremban.
SERONOK sgtt :)

Comments

Popular posts from this blog

bace laa kawan2. thnx too MIEN

Happy One Year Working in DHL

layannn :)