memory of 2010

sebenarnye ape yg aku nak tulis da terpadam disebabkan internet yg lembab diruma aku niy. ahahaha..
today after 2 weeks da tak update blog nak tulis byk2.
we are going to looked ever single month that i go through a year past on 2010 okay ?

JANUARI 2010
*PENAT tlg mama kat kdai, daftar modul for semester 2. azam nak tunjukkan yg aku pun bleyh berjaya kat classmate. ahahaha. berkire kire bile nak cukup setahun dgn ipan.. i am really counting at it. wow ! semester yg byk kire2. rindu sgt kat Yin ! ouhh KIREEN ! bile kite nak jumpe ? aku rndu kaw sgt2 ! bile aku pandang YIN aku ingt kat KIREEN. untuk INTAN , kite masi berkawan oke. untuk housemate yg baru dikenali : RINI, EZRA,IZIE,KAK CT, MIZA, FANA. terima kasih kerana melayan aku dgn baik

FEBRUARI 2010
*BERSAMA intan kemana-mana. "aku rase nak bwak kete la. nty kite berdue boleh jalan2. nty aku bawak kaw naik kerete" (INTAN)

MAC 2010
*RAPAT bersama ALIN,INTAN, SULIN, ECHA (MIZA takde sebab selalu balik uma ujung minggu) ALIN : |nanti kite pergi mandi air terjun nak tak ? kiter pergi pompuan2 jee (rancangan tak kesampaian :(( )
semakin rapat dgn housemate.

APRIL 2010
*AKAUN kewangan yg susah buat aku pening btol .MIZA plakk mesti laaa ajar IZIE jee... adoii, sape nak ajar aku! blaja pelahan2. pakse sikit pale hotak tuh terima ape si TIMAH bagi tunjuk ajar k. clubbing bersama 5 orang yg lain. name dirahsiakan oke. hey ! tak salah masuk clubbing kalau tak buat menda yg melarang oke !

MEI 2010
*TENSION dgn akaun yg ntah pape. nak nyesal jee rasenyee. IDEA !mintak tlg EZRAI walaupun dye bebel2 dgn aku. AKU,IPAN,SHARUL and EZRAI pergi mcd untuk belaja akaun. time tuk aku terase dgn MIZA . hihihi :P


JULAI 2010.
*SEMESTER break da abes ! grr ! sem 3 pulak ! loya da tekak aku nk blaja lagi. kali ni azam nak dpt 3.8 plakkk. poyo je aku ! rase mcm nak berhenti blaja je..


SEPTEMBER 2010
*BIRTHDAY diruma sewe ! thnx HOUSEMATE even aku sgt tak sehat mcm nak mati tapi korang tetap buat kejutan yg aku nk marah bile korang kenakan aku tapi aku tak jadi marah n jadi klakar disebabkan kejutan yg terkatoi disebabkan korang tak perasan aku kat situ . ahahahaha

OKTOBER 2010
*RAYA tapi tak rase nak raye. getting close to IZI n MIZA ( PENDEK dan PANJANG kepunyaan saye ). menanges dgn MIN dkt tangga ! (luahan perasaan)

NOVEMBER 2010
*MENANTI bile laaa nak habis semester niy ! nyampah dah aku. btw, aku buat keputusan nak pindah ruma even time tuh aku da start rapat dgn kehadiran EINSTEIN dan RAJA LAWAK dlm ruma aku. iaitu AYU n YASMIN. thnx KAK CT coz take care dgn aku kalau aku nanges. huhu

DISEMBER 2010
*TAK sabar nak praktikal bile da praktikal rase nak pigi duk peneng ! biase laaa, aku niy malas . ahahaha

Comments

Popular posts from this blog

bace laa kawan2. thnx too MIEN

layannn :)

Happy One Year Working in DHL