WEBTOON : Super secret



Good day lovelies :)

Siapa peminat komik kat sini? tak kisah la komik or kartun or anime or seangkatan dengannya. PUT YOUR HANDS IN THE AIR!!

untuk anak-anak makcik makcik pokcikpokcik serta girlfriend boyfriend sekalian marilah kita ber WEBTOON. this is free channel to those yang memang nak membaca komik and etc. Korang pernah tengok citer 2 World Korea tak ? Kalau pernah mesti pernah dengar apa itu WEBTOON. Aku pun baru seminggu terjebak dengan semua ini. The first Webtoon yang aku search ialah FIRST POPULAR WEBTOON. yang keluar dalam GOOGLE ialah SUPER SECRET. the latest episode was published on 16th August 2017 episode 69.

Setakat harini aku dah khatam la baca sampai recent episode and tengah tak sabar nak tunggu next episode.


Aku bukanlah jenis yang taksub sangat dengan komik just nak pegi beli and simpan komik kat rumah tu is not my thingy. or should I say, I am stingy ? hahaha. NOVEL cintan cintun pun aku tak pernah beli, baca kakak aku punya je. Bagi aku nak membeli bahan macam tu payah sikit la melainkan shopping make up ke baju ke.

That's all Folks :)
Till next post

Lots of Love
Adrara Lim

Comments

Popular posts from this blog

bace laa kawan2. thnx too MIEN

Happy One Year Working in DHL

layannn :)